מוגלי כסטייל אייקון: קולקציית ספר הג'ונגל של קנזו

בית האופנה המוערך משתף פעולה עם חברת דיסני בקולקציית קפסולה חדשה ומשגעת המשלבת את האיורים האיקוניים של ספר הג'ונגל מ-1967 עם בגדי הסטריט המוכרים והטובים של קנזו. מוגלי, שירחן ואפילו באלו - כל החברים מפעם מצטרפים לחגיגה צבעונית וחמודה נורא

מאת  | ‏ 5 אפריל 2016
קולקציית ספר הג'ונגל של קנזו. חגיגה לעיניים (צילום: קנזו)

קולקציית ספר הג'ונגל של קנזו. חגיגה לעיניים (צילום: קנזו)

למי מאיתנו אין איזשהו זיכרון ילדות מספר הג'ונגל? בין אם זה מהספר האיקוני, הסרט המצויר והאהוב של דיסני או מהמחזמר הישראלי משנת 96 (היוש תום אבני) – כולנו באיזשהו שלב זמזמנו את "באנה" או פחדנו משירחן. עכשיו, עד שסוף סוף הצלחנו להתגבר על סיוטי הלילה, מגיעה גרסת 2016 לספר הג'ונגל בצורת סרט אקשן עמוס במדובבים מפורסמים, המחזיר לחיים את האובססיה שלנו בכל מה שהוא טרופי ומוגלי.

לכבוד הסרט החדש שעומד לצאת לאקרנים ב-15 לאפריל, דיסני חברו להומברטו ליאון וקרול לים, המנהלים הקריאטיביים של קנזו, ויחד יצאו בקולקציית קפסולה מרהיבה המשלבת את איורי הסרט המיתולוגי מ-1967 עם אופנת הסטריט המוערכת של בית האופנה הצרפתי.

עם ז'קטים בסגנון בומבר, חולצות טי מתוחכמות, שמלות מיני וסווטשירטים מעודנים, הקולקציה החדשה לנשים וגברים (שתימכר באתר קנזו החל מיום חמישי הקרוב) היא כמו חלום פרוע לכל חובבי דיסני. הפרינטים בוהקים, גדולים ומלאי רפרנסים ויתחבבו במהירות על כל מי שמינימליזם הוא לא כוס התה שלו.

לכל המינים והגילאים (צילום: קנזו)

לכל המינים והגילאים (צילום: קנזו)

אין ספק שקנזו הייתה הבחירה הטובה ביותר עבור שיתוף הפעולה הייחודי הזה עם דיסני. האלמנטים הטרופיים והחייתיים של ספר הג'ונגל מתאימים באופן מושלם למראה המקסימליסטי של קנזו, כשאפילו דמות הנמר המוכרת של בית האופנה שינתה את חברבורותיה לשירחן. "יש משהו נורא רענן ומרגש בקולקציה הזו" סיפרו ליאון וקים על פרי עבודתם. "כמובן שיש פה אלמנטים הלקוחים מעולמות הג'ונגל, אבל ניסינו להביא אותם לעולם המודרני, בדיוק כפי שעושה הסרט החדש".

מסתבר שהזיקה לג'ונגל טבועה עמוקות בתוך ה-DNA של קנזו. שמו של הבוטיק הראשון שהוקם על ידי קנזו טקאדה בשנת 1970 היה Jungle Jap, ואף Jungle היה שמו של אחד הבשמים המפורסמים של בית האופנה משנת 1996. כעת, עשור לאחר מכן, הג'ונגל חוזר במהדורה חדשה וסופר מושקעת שתקרוץ לכל מי שחלם להיות מוגלי, אבל פחות מתחבר לספידו אדום.

כמו מוגלי, רק בלי הספידו האדום (צילום: קנזו)

כמו מוגלי, רק בלי הספידו האדום (צילום: קנזו)

לא לחובבי המינימליזם (צילום: קנזו)

לא לחובבי המינימליזם (צילום: קנזו)

נוסטלגיה במיטבה (צילום: קנזו)

נוסטלגיה במיטבה (צילום: קנזו)

העולם הוא ג'ונגל (צילום: קנזו)

העולם הוא ג'ונגל (צילום: קנזו)

השאירו תגובה